wapro mobile

Mobilna firma

System do sprzedaży mobilnej dla presellerów i vansellerów

  • Oszczędność czasu i pieniędzy

  • Eliminacja błędów w zamówieniach

  • Redukcja kosztów

  • Wygoda i szybkość sprzedaży

System do sprzedaży mobilnej WAPRO Mobile

Mobilna firma WAPRO Mobile to nowoczesna aplikacja dla handlowców mobilnych.

Zdalny dostęp do informacji

WAPRO Mobile to oferta dla firm z segmentu MSP, które dostrzegają korzyści z zastosowania technologii mobilnej - ułatwia sprzedaż i zapewnia szybki, zdalny dostęp do informacji niezależnie od miejsca pobytu użytkownika.

Nowoczesne rozwiązanie dla presellerów i vansellerów

Wykorzystując możliwości komunikacji takie jak GPRS, internet oraz nowoczesną technologię bazodanową i programistyczną, program pozwala małym i średnim firmom wyposażyć pracowników terenowych w zaawansowane rozwiązania w adekwatnej dla sektora MSP cenie.

Optymalizacja pracy przedstawicieli handlowych

Możliwość planowania tras i zadań oraz ustalania targetów dla handlowców pozwala lepiej zarządzać pracą oraz motywować pracowników działających w terenie.

Łatwiejsze rozliczenia z klientami

Dostęp online handlowców mobilnych do informacji o rozrachunkach i zaległościach finansowych klientów pozwala na sprawniejszą windykację należności.

wapromobile2802
wapromobile2802v2

Zalety programu WAPRO Mobile

Zwiększenie sprzedaży

Większa efektywność pracy handlowców jest możliwa dzięki automatycznemu dostarczaniu zamówień do centrali. Sprzedawca może poświęcić swój czas na zbieranie zamówień i realizację wizyt u klientów.

Oszczędność czasu

Przeglądanie oferty i cenników wraz z klientem w jego biurze pozwala na szybsze skompletowanie zamówienia, a automatyczna synchronizacja danych przyspiesza jego realizację.

Stały dostęp do danych

Pracownik otrzymuje natychmiastowy dostęp do aktualnych, kompletnych i bieżących informacji, takich jak aktualne cenniki, stany magazynowe, informacje handlowe, itp. bez potrzeby dodatkowego komunikowania się z firmą.

Więcej czasu dla klientów

Większa ilość zrealizowanych wizyt i obsłużonych klientów jest możliwa dzięki warsztatowi pracy w kieszeni. Daje to handlowcom niezależność od centrali i zwalnia z obowiązku odbywania częstych wizyt w biurze.

Mniej błędów w dokumentach

Wyeliminowanie dokumentów papierowych pozwala uniknąć problemów z zagubionymi lub nieczytelnymi materiałami, pomyłkami w przepisywaniu, czy przeoczeniami przy fakturowaniu.

Lepsza obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klientów w terenie, szybkość i niezawodność działania - dzięki temu firma będzie lepiej postrzegana przez kontrahentów.

Współpracuje z:

Sprzedaż i magazyn